piątek, 6 grudnia 2019

plastry drewna

Minimalistyczne, niewielkich rozmiarów ozdoby. Można zawiesić na ścianie, można oprzeć na półce, mogą leżeć na ławie lub stole. Ja te małe plastry drewna zrobiłam na haczykach, aby można było je powiesić, jednak spokojnie można z nich zrobić na przykład magnesy ;)


Najbardziej pasują mi do nich drobne ptaszki. Ogólnie ptaki to wdzięczny temat ;) Są śliczne, słodkie i sympatyczne. Krążki mają 6-7 cm średnicy, więc są dosyć małe, ale urocze. Myślę, że mogą być fajnym dodatkiem do prezentu lub niezobowiązującym podarunkiem.


Na nieco większych plastrach, takich około 10 cm, umieściłam koniczynki z biedronkami. Ta serwetka długo czekała na swój czas i wreszcie nadszedł ;)



I jeszcze na koniec nieco większe kawałki drewna, z piękną otoczką z kory o nieregularnym kształcie. Osobiście te podobają mi się bardziej ;)


1 komentarz:

  1. Świetne, podobają mi się takie dekoracje, sama w zeszłym roku wypalałam na plastrach wzorki :)

    OdpowiedzUsuń