środa, 1 maja 2013

Hex w odcieniach różu

Nie wiem, jak to się stało, że do tej pory nie znałam koralików Toho Hex. Ale na szczęście poznałam i pokochałam :) To jest zdecydowanie miłość od pierwszego wejrzenia!

Oczywiście na zdjęciach tego nie zobaczycie, ale pięknie błyszczą!!!
Już mam ochotę na inne kolory ;) Może jakiś naszyjnik..... Co prawda chodziła mi po głowie bransoletka fioletowa, a ta jest bardziej różowa....No ale jak za różem nie przepadam, tak różowe koraliki uwielbiam i nawet zamierzam nosić ;)

Zrobiona bransoletka jest w kolorze Trans-Rainbow Lt Amethyst.
Wykończona elementami w kolorze srebrnym, zapięcie spiralne, które doprowadzało mnie przy zapinaniu do szału, ale już opanowałam ;)







 
Dużo zdjęć, ale ja już tak mam, jak się czymś mocno zachwycę ;) 

1 komentarz: