środa, 23 marca 2016

szkło weneckie

Szkło weneckie na perłowym sznurze koralikowym. Bardzo proste, ale jak dla mnie dosyć efektowne. Wisior to połączenie srebra, złota i ciemnego fioletu.


Nad szkłem weneckim zastanawiałam się już od jakiegoś czasu, ale jakoś nie byłam przekonana. Ale jak zobaczyłam na żywo, nie mogłam się oprzeć ;) To jest dowód na to, że niektóre rzeczy trzeba zobaczyć, dotknąć i wtedy łatwiej podjąć  decyzję. W sklepach internetowych niestety nie ma takiej możliwości.


A w Krakowie wreszcie powstał duży sklep z półfabrykatami do tworzenia biżuterii, jest także biżuteria gotowa. Można dostać zawrotu głowy ;) A już na pewno nie można wyjść z niego bez zakupów ;) Niestety nie ma w nim koralików Toho, jak zaczną je sprzedawać będzie to sklep idealny na 6! Na razie ma u mnie 5 z dużym plusem! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz