czwartek, 13 czerwca 2019

kartka dla nauczycielki

Ta kartka sprawiła, że wróciłam wspomnieniami do czasów szkolnych. Wtedy jeszcze nawet nie przypuszczałam, że kiedyś pokocham tak bardzo rękodzieło, chociaż zajęcia z plastyki i techniki zawsze bardzo lubiłam ;) Jednak wiedząc, że ta kartka trafi do pewnej nauczycielki, pomyślałam, że nie miałam w swoim życiu wychowawczyni, której chciałabym za cokolwiek podziękować..... Wtedy, jako dziecko, potem nastolatka, czułam, że tak być nie powinno, trochę mnie to smuciło, ale jakoś nie zastanawiałam się nad tym głębiej. Szłam dalej. Dzisiaj, jako osoba dorosła wiem, że trafiałam w życiu na fatalne nauczycieli-wychowawczynie. Zarówno w podstawówce, jak i w liceum, nie miałam szczęścia. Aż sama się dziwię, że nawet jakoś lubiłam chodzić do szkoły ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz