sobota, 11 lipca 2015

sznur turecki na bagato

Jeżeli moja szkatułka na biżuterię się nie domyka, to oznacza to, że mam za dużo biżuterii czy za małą szkatułkę???? ;)
 
Niestety uwielbiam dziergać, więc powstają kolejne prace. Uwielbiam biżuterię, więc raczej muszę zainwestować w większą szkatułkę. Oprócz własnoręcznie zrobionej biżuterii w ilości niezliczonej, pozwalam sobie także na zakup biżuterii gotowej. To musi prowadzić do zagłady :D Ostatnio nabyłam piękne kolczyki z sutaszu. Mam słabość do tego typu biżuterii. Kiedyś myślałam, żeby opanować umiejętność sutaszu, ale przecież to takie przyjemne od czasu do czasu pozwolić sobie na coś pięknego i  gotowego ;)
 
 
A ja nadal ćwiczę sznur turecki. Tym razem powstał z ciemnoszarych pereł. Niestety nie wymierzyłam i zrobiłam za krótki. A ponieważ jestem okropnie leniwa i nie chciało mi się go pruć, dostał cyrkoniową kulę jako ozdobnik-przedłużkę ;)
 
 



5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie masz za małą szkatułkę, biżuterii nigdy nie jest za dużo:) Fajna ta bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło wiedzieć, że ktoś podziela mój pogląd ;)

      Usuń
  2. Pięknie wygląda! i zdecydowanie uważam, że to wszystko wina za małej szkatułki :)

    Humora

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow bardzo elegancka bransoletka,świetnie zrobiona,a kulka cyrkoniowa nadała jej smaczku.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń