wtorek, 15 grudnia 2015

wiklina papierowa - choinki

Będzie nudno, bo znowu choinka ;) Tym razem zielona! Kupując tę farbę myślałam, że będzie za ciemna, ale okazało się, że wyszła ładna, zielona choinka!

Do ozdobienia choinki użyłam złotych i srebrnych drucików kreatywnych, pomarańczowych perełek oraz kolorowych wstążek (wreszcie wykorzystałam resztki ;))Wysokość choinki to około 30 cm.


Brokatowe gwiazdki, które mam są albo za małe, albo za duże.... ehhhh ;) Więc choinkę ozdobiła troszkę koślawa gwiazdka zrobiona z drucika kreatywnego! Trzeba sobie jakoś radzić ;)


Druga choinka także jest zielona i także ma gwiazdkę z drucika kreatywnego, tym razem w kolorze srebrnym. Bardziej minimalistyczna od poprzedniej, do srebra dołożyłam troszkę czerwieni.


I jeszcze zbiorowe zdjęcie na koniec, bo przez chwilę stały razem. Każda pojechała w inną stronę, dwie trafiły do Fundacji wspierającej kociaki, a trzecia trafiła do mojej uroczej kumpelki ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz