środa, 13 czerwca 2018

exploding box

Jeszcze kilka miesięcy temu nie wiedziałam, że coś takiego istnieje, jak exploding box. Jak robiłam pierwsze to trochę mnie to stresowało, nie wiedziałam czy wyjdzie według planu i pomysłu. Robienie pudełka to jednak coś zupełnie innego niż robienie zwykłej kartki. Ale uwielbiam wyzwanie, więc ochoczo zabrałam się do pracy.





Drugie pudełko robiłam już z większym luzem. I myślę, że wyszło pięknie! Mogłam poszaleć z różem, bo pudełko powstało jako pamiątka chrztu dziewczynki. Wreszcie też znalazłam zastosowanie dla piankowych różyczek, które jakiś czas temu zakupiłam, ale nie miałam na nie pomysłu ;)


No i wnętrze. Zawsze zastanawiałam się do czego służą te tekturowe wycinanki i wreszcie mogłam je wykorzystać w swojej pracy. No nie przychodzi mi nic innego do głowy, jak tylko słowo SŁODKIE!


Już czekam na jakąś inną okazję, na którą będę mogła przygotować kolejne pudełeczko ;)

2 komentarze: