poniedziałek, 16 lipca 2018

dekoracyjne deseczki i kocie serca

Dekoracyjne deski kuchenne.

Zakupiłam kilka takich deseczek, tanich jak barszcz. Później przeszukałam Internet i okazało się, że inspiracji jest wiele. A myślałam, że wymyśliłam oryginalną ozdobę ;)

Zaczęłam od deseczek z kotami ;) Już tak mam, że koty na pierwszym miejscu. Rudy kot trafił na aukcję charytatywną na rzecz Przytuliska w Gliwicach. Deseczka  pomalowana na biało, z lekkim różowym akcentem, dodatkowo została ozdobiona lawendą.


Druga deseczka z kwiatowym kotem z dodatkiem niebieskiego. Deseczki nie są duże, bo ich wymiary to 25 cm na 10 cm.


Oprócz tego powstały kocie serduszka. Same koty u mnie 🤔😸


Aktualnie powstaje u mnie..... A tego jeszcze Wam nie zdradzę ;)

1 komentarz:

  1. Kocie dodatki w domu jak najbardziej wskazane.
    Pięknie wyszły,rudaski są przeurocze,jeden taki chyba jakiegoś sąsiada odwiedza nas nieśmiało,straszny z niego słodziak.
    Serdeczności zostawiam dla Ciebie Elu :)

    OdpowiedzUsuń