poniedziałek, 30 lipca 2018

deseczka z różami

Zrobiłam ostatnio deseczkę ozdobną z użyciem bejcy. Niestety kupiłam jaśniejszą niż planowałam, ale co tam, taka też się nadaje ;) Deseczka miała być dla mamy, ale okazało się, że mama wolałaby jednak zieloną hehe ;)


Cała deska pomalowana bejcą, front pomalowany białą farbą akrylową. Pierwszy raz zrobiłam przetarcia i bardzo mi się ten efekt spodobał. 


Już nie wspominając, że mam fazę na motyw róż. Są piękne...


Kolejne deseczki już powstają ;)


Taka deseczka może być fajną ozdobą w kuchni.

3 komentarze:

  1. Fany efekt. Podoba mi się też ta kokardka w kratkę.:) Całość kojarzy mi się z okładką książki kucharskiej z mojego dzieciństwa, którą bardzo lubiłam: "Kuchnia pełna cudów" Marii Terlikowskiej.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie nie moje kolory, ale powiem szczerze, że ta kokardka chyba dodaje uroku i nie umiem się z tą deseczką rozstać :D

      Usuń