środa, 1 kwietnia 2020

kryzys

Dzisiaj miałam poważny kryzys psychiczny. Jako osoba wysokowrażliwa nie umiem nie myśleć, nie przejmować się, nie martwić... Po prostu nie potrafię. Podziwiam ludzi, którzy próbują ten trudny czas ot tak, przeczekać. Żyją w miarę normalnie, nie przejmują się, jakoś sobie radzą. Ja mam wrażenie, że sobie nie radzę z tą sytuacją... Po tych wszystkich porannych przemyśleniach pojechałam do sklepu, chciałam zrobić znowu pewien zapas dla siebie i dla rodziców. A pod sklepem doznałam szoku. Kolejka ciągnąca się przez cały parking.... Nigdy nie sądziłam, że zwykłe, spożywcze zakupy będą mnie tak stresowały! Ja już wysiadam z tego świata! Tylko niech ktoś na chwilę zatrzyma ten chaos!!!


Piękne, słoneczne poranki staram się wykorzystać na robienie zdjęć.To zawsze poprawia mi nastrój, chociażby na chwilę ;) 


Tym razem pisanka zrobiona na jajku plastikowym. Moja ulubiona serwetka z różami w wersji vintage oraz wyciski akrylowe.

4 komentarze:

  1. Staram się skupiać na zajęciach domowych i edukacji zdalnej, żeby nie mieć czasu na przygnębiające myśli... Wychodzi lepiej lub gorzej...
    Dobrze, że fotografowanie daje Ci chwile oderwania myśli. Pisanka bardzo udana :) Więcej zdjęć następnym razem dodaj :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęcie głowy to najlepszy sposób ;) Pozdrawiam i zdrówka życzę!

      Usuń
  2. Trudne czasy. Ja też siedzę w domu z dziećmi, sporo czasu przy komputerze - nauczanie (drukowanie, korespondencja z nauczycielami itp.). Staram się znaleźć też trochę czasu na przyjemności.:) Znalazłam kiedyś taką stronę, chociaż Ty pewnie ją znasz, ale tak mi się z Tobą skojarzyła.:)
    http://www.serwetki-decu.pl/roze-c-8.html/s=2
    Dobrze że mamy teraz internet i chociaż taką wirtualną możliwość spotkań.
    Zaglądam tu, zaglądam, chociaż ostatnio rzadko się odzywałam.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodziców, którzy ogarniają teraz jeszcze nauczanie dzieci podziwiam bardzo! Fakt, trudne czasy... Ale dziękuję za stronę z różanymi serwetkami, takie widoki zawsze poprawiają nastrój ;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń